wtorek, 31 lipca 2012

a gdyby tak coś powiedzieć

A dziś cykl....."Ami powiedziała....."

Ranek spijam sobie kawkę i nagle słyszę  
" Mamusiu, mamusiu"
lecę do pokoju gdzie śpią dziewczynki....Ami siedzi zadowolona na łóżku....
"Mamusiu obudziłam się,
sama się obudziłam..........oczami " 
:D

Inny dzień popołudniowe wylegiwanie się na hamaku
"Amelko kocham Cię"
"Dlaczego mamusiu?"
"Bo jesteś moją córeczką"
"Nie nie jestem córeczką jestem pacynką (czyt. dziewczynką)"





Już się nie mogę doczekać dialogów między dziewczynkami :D

5 komentarzy:

  1. jakie One są sliczne! i jakie duze!
    ach,uwielbiam te dialogi!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się buzia śmieje:)cudowne dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham te dialogi, codziennie coś nowego...:))) One są niby takie same a zupełnie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. raczkowanie jest fajne! mój za to...pełza! no i strach go gdzieś zostawić,bo od razu przewraca się na brzuszek i zaczyna wędrować;)już nawet w gondoli nie chce jeździć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaaaaa, ależ urosły! A Ada to cały tata;)

    Moja dziś powiedziała do mnie rano, kiedy leżałam odwrócona od niej: Mamusiu, proszę tu popatrzeć oczami. ;))))))))

    OdpowiedzUsuń