piątek, 13 stycznia 2012

3

Amelka dziś spróbowała nowego smaku. Robiłam sałatkę z surimi, i koniecznie chciała je spróbować. Tak więc dałam jej kawałek......hehe i szkoda że nie miałam aparatu bo mina jaką zrobiła była bezcenna.
"Mama bleeee"
"Amelko nie smakuje ci"
"Nie"
"No to wypluj"........
spróbowałam kawałek surrimi (bo może faktycznie niedobre) Amela to zobaczyła i krzyczy
"Mama nie je bleee"

Proszę jak córka dba o mamę żeby świństw nie jadła :D


Czy moja córcia wygląda na 2 latka ?? 
Na tej fotce daje jej lat 5 :D

5 komentarzy:

  1. eeee nie rób z niej juz takiej starej !!!!!!:) wyglada na 3 tak spokojnie :)ale wyszła tu jak taka Mała Miss USA :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. na 5 nie wygląda, bez przesady ;) ale sukienkę ma przecudną:)
    Lubię paluszki krabowe, najlepiej takie prawdziwe, wiesz, nie surimi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aa, mam prośbę - może mogłabyś tutaj (tak mi się a propos tych nowych smaków skojarzyło:)) pisać co Amelka je, co lubi, czego nie, co nowego właśnie próbuje, jakieś przepisy itp.? Mnie strasznie brakuje jakiś smacznych dań obiadowych dla 2-latka.
    Dziękuję za przemyślenie mojej prośby;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, faktycznie myślałam, że jest już starsza:) śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. poproszę o przepis na to okropieństwo z surimi;))))

    OdpowiedzUsuń